Név:Sziget Söröző
Cím:
Budapest
III. ker., az Árpád hídi HÉV-megállóban
Nyitvatartás:
H-P: 06-21:30
Sz-V: 07-21:30
Csapolt:
Arany Ászok 230 Ft
Dreher 270 Ft, de a csapoltak melegek voltak, nem ajánlották
üveges Arany Ászok 230 Ft
Helyiség, kat.:
Hát, valóban sok szigetelő szokott itt tolongani, amikor várnak a HÉV-re.
Közepes méretű hely, és ami leginkább megmaradt: az epermintás terítő. No meg azt írtam le magamnak a helyről, hogy "Ízlésesebb tákolmány. Mindkét szóba bele lehet kötni, és akkor jön ki, hogy mi ez." Hát, látszik, hogy már nem voltam szomjas, amikor ide betértem, és kissé túlasszociáltam/elnagyoltam a leíró részt, de hát ez van.
Törzsközönség:fiatalok, középkorúak, beesők
Kiegészítők:zenegép?
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: hát végül is elmegy
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
2
Időszak:2007. július

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr10572769

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sziget söröző 2010.11.03. 14:35:36

Helyszín: 1033 Bp., Árpád híd, HÉV-megálló Látogatás: 2010. január 30. 16:45-17:20 > Ez egy kartonpapírból összehányt fos, amit kb. 10 éve összeraktak, és azóta itt rohad. Adatlap E...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása