Sörjárőr 2008.11.25. 15:23

Pikoló Drink

Név:Pikoló Drink
Cím:
Örkény
a főút mellett
Nyitvatartás:
H-Sz: 06-20
V: 07-20
Csapolt:
210 Ft, hogy milyet csapolnak, azt már nem voltam képes leírni, de szerintem Arany Ászok volt :)
Helyiség, kat.:
Több helyiség is van benne, meg bárszékek. A kő fehér.
És kb. ennyi, amit le tudtam jegyezni, mert olyan... vidám voltam már :) A céges napi ingyen pia megtette a hatását, de hazafelé muszáj volt még megállni egy sörre az út mellett, meg persze kiengedni a korábbiakat :)
Rendben volt a hely emlékeim szerint, de sajnos sietni kellett, meg ugye én se voltam a helyzet magaslatán.
Törzsközönség:Sajnos erre nem emlékszem :)
Kiegészítők:zenegép, nyerőgép
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: rendben
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
2
Időszak:2008. május

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr91787903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása