Név:
The Pointer Pub, Pointer Söröző
Cím:
Budapest
II. ker., Margit körút 56.
2143908
Nyitvatartás:
14-02
happy hours: 15-19
Csapolt:
Hunter's 480 Ft, happy hours: 280 Ft
Budweiser 580 Ft, happy hours 480 Ft
Bombardier 680 Ft, happy hours 480 Ft
Guiness 3,3 dl 880 Ft, de asszem csaplógépes, nem rendes csapolt
Helyiség, kat.:
A régi Western Pub bebábozódott, és Pointer Söröző lett belőle. Ez a második, azaz a budai Pointer, a pestiről már írtam régebben.
Két hét-, két hat-, egy nyolcszemélyes fapad, nyolc bárszék. Asztalok: két hármas, egy nyolc-kilences, egy hatos, egy hetes, egy négyes, egy kettes.
Kiváló berendezés, sok fa: hajópadló, a pult és a fal is fa. Rajta tükörbetét sáv, jól néz ki. A plafon bordója színben köze van a fal fájához, jól meg van csinálva.
Sok kisebb-nagyobb kép a falon, tényleg tetszetős az összhatás a fali kandeláberekkel. A pultot söralátét sávok díszítik, nagyon bejön!
Hát ez a hely bizony rendesen átalakult, és jobb is lett, mint volt.
Bordó-közép-sötétbarna színösszhatás, zenének meg egyfolytában Jacko :) A diszkógömb még régről maradt itt, meg a pultban is van pár neoncső, ami a múltat idézi.
Érdemes bejönni.
Törzsközönség:
Jólszituáltabb fiatalok, középkorúak.
Kiegészítők:
kivetítő, gondolom, a fontosabb sportesemények miatt
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: kiváló, és még kotimata is van
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
3
Időszak:
2009. február

5 komment

Címkék: ii.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr41095133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sörbarát 2009.05.29. 17:42:03

én nem olyan rég voltam ott 2szer is, szerintem nagyon jó kis hely ez! Igényes és fizethető árak vannak.
Jah és lehet literes Hunterst is kérni, az 480 happy hoursban. Feelinges litereseket inni :)

krisztian231 2009.10.17. 10:35:01

sziasztók. Igen én is ismerem ezt a pub ot meg a Rádayban Lévőt is. de ugy tudom most nyílik egy új a Tompa utca angyal utca sarkán is!!! Szerintem én megnézem azt is ;) már csak a jó Hunters sörét is meg a Budweiser és a Feledhetetlen vörös Bombardier végett is :) (no meg a sok napi akció) :p

krisztian231 2009.10.17. 10:36:18

@sörbarát: szia nem tudom milyen sűrűn olvasod, de írtam ide be hogy szereztem infót az új helyükről is ami a tompa utca 11 szám alatt lessz... most nyitnak :)

krisztian231 2010.03.18. 16:25:23

Sziasztok kedves Pointer pub vendégek.
Péntektől vagyis Március 19 től a Kilkeny üveges sör akcióba lesz a Tompa utcai pointerbe 1 üveg= 590 :)
Továbbá folyamatos akciók. long drinkek, koktélok, pizzák, melegszendvicsek rövid ital akciók, na és persze a jó kis Happy hours ami 14:00-18:00 ig tart :)

gezuka12 2011.04.10. 20:27:05

A Tompa utcai Pointer egy gagyi hely idegbeteg, primitív személyzettel. Én messziről elkerülöm mostantól...
süti beállítások módosítása