Pár nap telt még csak el az újévből, kemény hidegek voltak éjszakánként. Ellátogattam egyik cimborámhoz, és persze italozásba torkollott a dolog. Slivovicát toltunk, ami hatott, és az idő is jól elment vele. Mondta is a srác, amikor indultam, hogy nem kéne ilyen későn, ilyen állapotban elstartolni. Persze kötöttem az ebet a karóhoz, úgyhogy útravalónak nekem ajándékozta a maradék pálinkát, én meg elindultam.
Nemsokára el is tévedtem persze, és fogalmam se volt, hogy hol tértem végül magamhoz. Nagyon fáztam, de a hideg nagy szerencsémre észhez térített egy kicsit. A telefonom le volt merülve, sehol egy teremtett lélek, de aztán találtam egy buszállomást és egy nyitott BKV-s buszt, amiben hobók aludtak az üléseken. Na, oda befeküdtem – a szagok ellenére is. Nem tudom, mennyi idő telt el, de arra ébredtem, hogy indul, megy a busz, én meg sasoltam, mint az állat, mert a slivovica ugye lerobbantotta kicsit az éleslátásomat, hogy ilyen finoman fejezzem ki magam. Szóval alig láttam, de felismertem: Árpád híd!!! Ott "lepattantam" a buszról, és nagyon-nagyon szerettem volna, ha jön egy taxi. És már jött is!! Teljesen korrekt áron vitt haza, adtam is neki borravalót rendesen. Az életemet mentette meg :)
Másnap csak késve értem be a munkahelyre, és a maradék itókát be is vittem a többieknek, mert nagyon szép és jó a slivovica, 1 literes, 45%-os, fogyott is belőle rendesen, de veszélyes rám nézve :)
U.i.1.: A buszállomás a cimborám lakásától alig egy köpésre van, szóval tényleg hülyeség volt elindulni, nem jutottam messzire. Persze az is lehet, hogy volt a pályagörbémben egy nagy hurok :)
U.i.2.: A slivovicát jóval később, de végül mégiscsak én ittam meg…

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr321500493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása