Név:
Simon Presszó Söröző Borozó
Cím:
Budapest
XI. ker., Kelenföld utca 52.
Nyitvatartás:
05-22
Csapolt:
szerintem Arany Ászokot ittam 200Ft körül, de azért ezt pontosítani kéne... nem írtam fel, elnézést
Helyiség, kat.:
IV. kat. hely, hideg ellen tökéletes.
Kilenc szabadon rendezhető kisasztal huszonhat székkel. Gyertya falilámpák, venticsillár. Italdekor, sötétbarna fa falborítás, sötétbarna-fehér kő, drapp fal és plafon, kályha, falufíling.
A tévében gyilkosság megy.
Törzsközönség:
Népi elemek. A pultosnő óvja őket: "Ne kérj már még egy kisvodkát..." Egy gondoskodó csaposnő nagy dolog!
Szövegfoszlányok:
TV: - Olyan sötét.
Vendég a pultnál: - Olyan sötét, mint én vagyok. - Kis szünet, majd hozzáteszi: - Primitív vagyok. Ez az igazság.
Kiegészítők:
nyerőgépek, nyilvános telefon, TV
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: menjen el? Menjen...
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
1
Időszak:
2009. december

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: xi.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr471959741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pyrogate · http://laalbirroja.blog.hu/ 2010.05.28. 17:54:32

itt 4 éve 100 ft volt a pohár sör, 150 a csapolt, sokat jártam ide, amíg nem egyszer egy heti ágybanfekvést kaptam tőle :D

Csimi1982 2010.11.22. 08:49:31

A Resti után költöztünk ide jóbarátommal és akkori barátnőmmel 2002 után, úgy egy évig napi rendszerességgel látogattuk, a hangulat önmagáért beszél, igazi Etele téri kocsma, a kiszolgáló ÚR is igazodott a kocsma nívójához és a repedt Utasellátós kannából porciózott Etyek vidéki borocska is kellemesen hatott. Én már nem mennék vissza, de mindenkinek ajánlom, aki a barátságos kiskocsmákat kedveli, bár már régi emlékeket őrzök.
süti beállítások módosítása