Név: Kovács Étterem-Söröző
Cím: Budapest
I. ker., Mészáros utca 10.
www.kovacs-etterem.5mp.eu
3755598
Nyitvatartás: 11-24
Csapolt: Zlaty 500 Ft
Helyiség, kat.: Éppen pangás van, februárban indul majd az élet. Fent ülök az éttermi részen, mert szinte senki sincs, de azért megnézhetem a sörözői részt is, az is ilyen, csak értelemszerűen kevésbé puccos.
Fent kilenc asztal 4-5-8-9 személyesek. Ez azért egy elegánsabb, II. osztályú hely, minden szép és tiszta, figyelnek a színösszképre, ami zöld-bézs-barna. A csíkos tapétáról azért csak eszembe jut a Fradi, bár az most tényleg sehogy se jön ide. Tükörkazettás plafon, képek a falon. Nyilván ez a környezet a közönséget is szűri - de azért én csak bejöttem :)
A söröző szintre lekukucskálva még nagyobb asztalok és sok-sok ülőhely látható, tán még western hangulatú lengőajtó is. A pultnál visszafogott paprikafüzérezés és kukoricázás, ez így jó is ide. Azért csak megjelenik pár ember egy kis beszélgetésre.
Nem nekem való, de jár a pont. Jó forgalmat kívánva búcsúzok, kellemes tíz percet töltöttem itt. (Épp a Duna TV-ből jöttem, voltak oly kedvesek és felmásolták nekem a Máramaros c. filmet, amiről lemaradtam. Innen is örök hála!)
Törzsközönség: Ki tudja? :)
Kiegészítők: -
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: ez is rendben, akad festménykeretes tükör is
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
3
Időszak: 2010. január

KovacsS_k.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KovacsS_b.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: i.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr244770306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása