Név: Terasz Söröző
Cím: Budapest
VI. ker., Nyugati tér, aluljárólépcső
Nyitvatartás: 0-24
Csapolt: Arany Ászok 310 Ft
Dreher 350 Ft

nem szóltam, hogy korsó, így alapból üvegeset kaptam
Helyiség, kat.: III. kat., belül mini hely, de legalább tiszta, rendes. Barna-szürke(kő)-drapp színvilág, a szokásos retro képecskékkel, Arany Ászok falikandeláberekkel. Bőrüléses bárszékek, öt kétszemélyes magasasztal, az egyik oldalon könyöklősávval összekötve. Kiülésre kólabútorok: három két-, egy négyszemélyes asztal, hát végül is a név kötelez.
De rohadt másnapos vagyok! Tegnap New Model Army koncert volt.
Törzsközönség: Beesők és ideszokottak, egy fickó épp egy tábornoknak fogalmaz levelet, headseten keresztül, az Országházba címezve.
Kiegészítők: TV, mellette játékterem három kétszemélyes magasasztal 
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
Zenerádió szól.
WC: elfelejtettem, rohantam is, meg másnaposan szivacsként működök, és ritkán vizelek :)
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
2
Időszak: 2010. március

TeraszS_k1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TeraszS_k2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr984853123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása