Sörjárőr 2008.06.23. 10:23

Egri borozó

Név:Egri borozó
Cím:Budapest
V. ker., Bajcsy-Zsilinszky út 72.
0613021724
Nyitvatartás:H-P: 10-24
Sz-V: 12-24
Csapolt:Gösser 500 Ft
Helyiség, kat.:II. oszt. pinceborozó, van kiülési lehetőség, bent pedig légkondi.
Jópofa faszékek és fapadok, -asztalok
a belső tér "árkádos" kialakítású, boltívek választják kisebb részekre, de ezekből átlátni a többibe is. Szóval van egy összefüggő, tágas, nagy pince, de azért el is van osztva a tér, és ez egy igen barátságos, hangulatos borozót ad eredményül. Kimondottan tetszik, és van elég hely.
Rádió szól.
Törzsközönség:sok a fiatal
Kiegészítők:TV
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: rendben

Nem csak velem történt már itt olyan a tíz évvel ezelőtti időkben, hogy hiába kértük többször is a számlát, egyszerűen nem hozták, mi meg megunva a hosszú várakozást, kisétáltunk fizetés nélkül.
Srácok, ez nem felhívás a lelépésre! Előre kitervelt szándékkal nem ér meglógni, mert azt a pincéren verik le, márpedig alapesetben a pincér barát, és hát amúgy se, de baráttól meg főleg nem lopunk! És amint az alábbi kommentben is olvassátok, tényleg ronda dolog, neki is van családja, akit etetnie kéne.
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
3
Időszak:2007. május

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr89534775

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egri borozó 2012.06.15. 07:59:04

Helyszín: 1055 Bp., Bajcsy-Zsilinszky út 72. Látogatás: 2012. április 11. 18:00-21:00 > Fa dizájn, színes terítők, muskátli. Adatlap Elérhetőség: +36 1 302 1724 Web: http://egriborozo.hupont.hu/Facebook oldal: - Nyitva tartás: H...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Waiter 2009.01.05. 00:58:26

KEDVES IGEN TISZTELT SÖRJÁRŐR!

Először is elszeretném mondani önnek, hogy mélységesen fel vagyok háborodva!!! Csak, hogy tudja, én az Egri Borozóban dolgozom immár 2éve és volt szerencsém kifizetni a mások által otthagyott számlát! Kedves Hölgyem/Uram megértem, hogy megunta a számlára várakozást, de ön szerint ez a helyes megoldás??? "Lelépünk" Hát nem akarom elhinni... azt figyelembe vette, hogy egyetlen egy pincér dolgozik akinek 18 asztalt kell kiszolgálnia? Tudom ez már az én problémám illetve az enyém is! Tudja ön, hogy milyen érzés ledolgozni 14 kemény órát úgy hogy még a nap végén hiánya van (az ilyen nem emberséges hozzáállások miatt) sokszor volt olyan, hogy eltűnt az asztal fizetés nélkül, vagy éppen félre löktek majd elszaladtak, vagy csak egész egyszerűen "kijátszottak" én meg kergettem a vendégeket a nyugatinál, hogy hátha fizet... És ön még hirdeti is hogy menjenek az Egri Borozóba ott nem kell fizetni!!! Lehet hogy ennek is köszönhetek egy két fizetni valót! Amikor meg rádöbbennek hogy igen is kell fizeteni, akkor meg elszaladnak, Így nekem kell kifizetni és ha nem lesz elég rá az aznapi keresetem akkor még másnap is ingyen dolgozom... nagyon jó érzés, higgye el! (azért nem kívánom senkinek)
Nagyon szépen megkérem, hogy szerkessze át a "lelépős" hirdetését! Előre is köszönöm!
Azt nem kérem, hogy kérjen elnézést de úgy gondolom a reagálás a minimum!
várom levelét!

Sörjárőr 2009.01.05. 09:53:53

Igen tisztelt Uram!
Reagálok én, mert igenis, tegyük tisztába a dolgokat, az a jó. Először is azokban az esetekben, amikor szándékos a pincér kijátszása, Önnek tökéletesen jogos a felháborodása, ezek az esetek ugyanis lopásnak számítanak.
Viszont a másik oldalról: Amikor az embernek jelenése van máshol, és már 3x vetik oda, hogy "Mindjárt hozom", aztán semmi, akkor a vendég bizony úgy érzi, kutyába se veszik. Hiszen már menni akar, tőle több pénzt nem várhatunk, a fogyasztó vendégekre koncentráljunk inkább, a többi várhat. Ez nem kiszolgálás. Ez az eset velünk legalább 10 éve történt, szóval egyrészt személy szerint biztos nem rövidítettem meg magát, másrészt szerintem senkit nem ösztönöz becstelenségre az ismertető, én csak leírtam a tapasztalataimat és a hallottakat.
Nézze, az Önök szakmája iránt mindig is tisztelettel voltam, ha pl. az Ászok 250 Ft, a Dreher 300, és mondjuk nincs nálam túl sok készpénz, akkor inkább az olcsóbbat iszom, csak hogy borravalót adhassak, szóval nem hiszem, hogy ide kellet volna ezt a panaszt címeznie, vagy ha mégis, mert hát hova máshova, akkor mondjuk az Ön helyében úgy kezdtem volna, hogy "Köszönöm a jó kritikát a borozónkról, de a lelépéssel kapcsolatban, mivel ez sajnos napi probléma nálunk, volna némi hozzáfűznivalóm..."
De tudja mit? Mivel megértem, hogy ez Önnek a zsebére megy, úgy veszem, hogy így keresett meg, és majd módosítom a bejegyzést.
Valamit még: bizony mindig is lesznek emberek, akik nem akarnak fizetni. Ezek ellen nem az a védekezés, ha nem írjuk le a valóságot.

Waiter 2009.01.06. 02:03:32

Kedves Uram!

Köszönöm szépen a borozónkról írt jó kritikát, továbbá a bejezés módosítását!

Ha túl udvariatlannak tartotta a felháborodásomat, akkor elnézést kérek, de tudja mostanában elég sok problémánk volt a fizetni nem akaró vendégekkel és tudja azt nem szeretném hogy elhíresüljön az hogy az Egri borozóból ki lehet slisszanni fizetés nélkül! Nagyon sajnálom az önnel történő esetet, de én még mindig azt mondom, hogy ilyen esetben van más megoldás! pl fizetek a pultnál stb.
Azt meg kérem ne gondolja, hogy azért nem kapta meg a számlát időben, mert még kiakartunk sajtolni önből még egy korsó sört! A mi érdekünk az ha pörög a pálya! Nézze komolyan mondom, hogy le a nemlétező kalapommal ön előtt azért mert az olcsóbb sört issza azért hogy tudjon adni borravalót! (Viszont így már végképp nem értem, hogy az E.borozóban miért ezt találta a legjobb megoldásnak.)
Le írta nekem, hogy ön, hogy kezdte volna a levelemet ha az én helyembe lett volna...
akkor én meg leírnám önnek azt, hogy hogy fejezzen be egy vendéglátó egység látogatását! Ha fogyasztott akkor fizessen! akár milyen rossz kiszolgálásban van része, nem mentség arra, hogy ne fizessen! Ez nem csak a pincér érdeke, inkább az ember belső értékeinek érdeke! Én úgy gondolom hogy minden olyan eset, amikor a szolgáltatásért nem fizetünk az lopásnak minősűl független attol hogy előre megtervezett e vagy sem!
Minden jót kívánok

Sörjárőr 2009.01.06. 10:11:12

Tisztelt Uram!

Ez úgy működik, hogy amikor az ember elunja a dolgokat, főleg, ha alig múlt húsz éves és már pityókás, akkor nem azon jár az esze, hogy a másikkal mi a helyzet, a saját állapotát is bőven elég kezelnie. A mérlegelés, ami máskor ugye reflex, egy ittas embernek nem a sajátossága. Valaki szól, megindul a csapat és kész.
Ha megfigyeli, csak budapesti kocsmák közül van itt már 700. Ezekből rendesebben nyilván sokkal-sokkal kevesebbet ismertem, de azért jártam néhány helyre. Életemben egyetlen másik helyről sem mondták azt, amiről az Egrivel kapcsolatban hallottam, amiről szó van. Ennek biztos van valami oka, és ez az ok már 10 éve is megvolt, szóval inkább ott a probléma, hogy egy ekkora borozóra a mostani egyetlen pincér egyszerűen kevés, és ezt van, aki direkt kihasználja. Ezen változtatni tudom, nem a maga dolga, de lássuk be azt is, hogy a lelépést biztosan nem a Sörjárőr blog hozta divatba.
Maradok tisztelettel.

Banya30 2009.01.20. 10:51:14

Nekem az egészhez annyi hozzátenivalóm lenne, hogy mi kivártuk a számlát (több mint fél óra) és rossz számlát hoztak ki, vagyis elég magas "felárral" hozták ki a számlát, ami egy igen ittas személy, nagy társaság estében teljesen megtévesztő lehet és valószínűleg szó nélkül fizet/nek, szerencsére, mi nem voltunk ebben az állapotban és igazunkat azonnal módosították (mindenféle vita nélkül), ami szintén arra a gyanúra a okot, hogy nem, nem a pincér fizeti meg azt ami esetleg hiányként felmerül.
Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy csináljátok, mert nem a pincér fizeti meg, hanem pont azt, hogy ne mert lehet egyszer te leszel az aki nem figyel, vagy nem tud figyelni arra, hogy mi van a számlán.
És hozzáfűzném én is vendéglátóztam és tudom mit jelent amikor vki fizetés nélkül távozik, de soha nem számláztam túl senkinek emiatt.

Waiter 2009.01.22. 05:00:08

Kedves barátom!

Szerinted mi értelme lenne annak, hogy kitaláljam azt, hogy nekem kell kifizetni a más által otthagyott számlát!?
Ha nem így lenne, akkor hidd el, magasról tennék rá!
Egyébként meg mi az hogy "felárral" vittük ki a számlát???? Soha nem írunk szerviz díjat a számlára nem írunk oda nemvalós fogyasztást! Persze emberek vagyunk és hát a lónak is négy lába van! Na most azt kérdezném, hogy ha esetlegesen hibázunk és valami oknál fogva rosszul van megírva a számla, majd azt a számlát a pincérnek megmutatva egyeztetsz és a pincér is látja, hogy mit rontott el és ezt a hibát szó nélkül helyre hozza... EZ MIÉRT AD ARRA GYANÚT, HOGY NEM A PINCÉR FIZETI MEG A HIÁNYT???? Ez nagyon értelmetlen!!! Azért mert nem kezd el vitatkozni a pincér amikor nem lenne igaza?! ez nonszensz!! Mind1 nekem, hiszed vagy sem az Egri Borozóban a pincérnek kell kipengetni a hiányt! Mellékesen megjegyzem soha nem volt még arra példa, hogy valaki úgy fizetett volna ki egy számlát, hogy nem nézte volna át...!
Egyébkét ahhoz képest, hogy ilyen vélemények vannak rólunk a legtöbb esetben full house van nálunk! Még szerencse, hogy mi sem vagyunk tökéletesek! De az vesse rám az első követ aki az!

Üdvözöllek!

Sörjárőr 2009.01.22. 10:04:12

Na. Most direkt általánosságban fogok beszélni, mert én ilyesmiről az Egrivel kapcsolatban nem hallottam, de az is szükségtelen, hogy direkt ne értsük, amit Banya mond.
Van olyan, "bepróbálkozásnak" hívott technika, hogy többet írsz a számlára, aztán ha észreveszi a fizető fél, akkor rögtön javítasz és elnézést kérsz. Így, ha nem volt a fizető fél figyelmes, vagy éppen csak leszarta azt a kis összeget, amivel át akarták verni, akkor a szolgáltató máris nyereséget könyvelhet el, de ha észreveszik a trükköt, akkor sincs semmi, mert emberi, véletlen hibára hivatkozik és persze bocsánatot kér.
Ezt a "bepróbálkozást" szerintem már minden magyar állampolgár átélte az autószervizektől kezdve az éttermekig, szóval arról szólt a bejegyzés, hogy ne lopj a pincértől, mert LEHET, hogy máson veri le, amit rajta verne le a tulaj.

Ezzel azonban nem foglalok állást, mert az Egrinek nem volt ilyen híre abban az időben, egyes más helyekkel ellentétben.

RedD 2009.02.21. 00:45:08

Sziasztok!

Végigolvastam az eddigi kommenteket és hogy őszinte legyek, kicsit meg vagyok lepve...

Mi már elég régóta járunk az Egri Borozóba (kb. 5-6 éve biztosan) és mondhatom, hogy az egyik kedvenc helyünk. Hangulatos a hely, elfogadhatóak az árak, a pincérek barátságosak, nagyon jókat lehet ott beszélgetni és isteni a zsíroskenyér :)
Velünk - amióta oda járunk - egyetlenegyszer fordult elő olyan, hogy véletlenül egy üveg sörrel többet számoltak fel. (Én úgy gondolom, hogy ez nem az az összeg, amivel a mások által ki nem fizetett hiányt szerették volna pótolni :) A borozóban teltház volt, mi közben egyszer asztalt is cseréltünk, stb. A lényeg, hogy normálisan tudtuk rendezni a dolgot, mert a pincér elnézést kért, módosította a számlát, mi meg úgy gondoltuk, hogy csak az téved, aki dolgozik. Nekünk se előtte, se utána nem volt problémánk a számlázással.
A másik dolog a fizetés. Igen, valóban előfordul néha, hogy az ember sietne, de a pincér nem tudja hozni a számlát, mert teltház van és az az egy ember nem tud egyszerre több helyen lenni. Viszont ha nekem tényleg mennem kell, akkor nem derogál odamenni a pulthoz és rendezni a számlámat. Nem tudom, de nekem valahogy még soha nem jutott eszembe, hogy fizetés nélkül távozzak, csak mert a pincér nem jutott el az asztalomig...
A várakozásra meg csak azt tudom mondani, hogy az Egri Borozóban a kiszolgálásra általában nem nagyon kell várni, csak esetleg a számlára. Ellenben vannak olyan helyek, ahol már arra is sokat kell várni, hogy egyáltalán megkérdezzék mit szeretne az ember, aztán még többet arra hogy kihozzák. Ellenben alig várják, hogy elmenjünk és felszabaduljon a helyünk, ezért a számlát szinte azonnal az orrunk alá tolják. Hát nem tudom, ki hogy van vele, nekem az első variáció sokkal szimpatikusabb :)

A fizetés nélküli távozásról meg csak annyit, hogy szerintem ez nem helyen vagy lehetőségen múlik, sokkal inkább lelkiismereti kérdés...

Egy biztos, részemről minden elismerésem az ott dolgozóknak, hogy minden nap igyekszenek a hozzájuk betérő embereknek kellemes estét biztosítani!

kispajtas 2009.03.02. 16:01:18

Sziasztok!
Szerintem a hely tökéletes, a bor finom, a zsíroskenyér is szuper, nem is beszélve a tequila akcióról :) A kiszolgálással is mindig minden rendben van-volt. Ma is oda megyünk.
Egyébként fizetés nélkül pedig a legbunkóbb dolog távozni, ha kellett én is fizettem már a pultnál.
Maradok vendégük.

Sörjárőr 2009.03.03. 02:07:18

azt hiszem, én gerjesztettem az Egri eddigi legnagyobb netes reklámkampányát :)

adre 2009.04.19. 17:25:39

Hát gratulálok a sörjárőrnek,engem úgy felháborított ez,hogy nem fizetett..Épp most készülök erre a helyre és késésben vagyok de ezt nem hagyhattam szó nélkül..Most komolyan, nagy fáradtság lett volna ha odasétál a pulthoz és fizet?Ha ilyen jó ez a hely biztos szerencsétlen pincérnek nem volt ideje odamenni erről ennyit!Jah és nehogy már bort igyon és vizet prédikáljon;)!

Sörjárőr 2009.04.20. 08:34:18

Olvass vissza, aztán vagy felfogod vagy sem. Aki ott pincér, felfogta, hátha neked is sikerül. Sok szerencsét ;)
süti beállítások módosítása