Hehheheee, a híres kétezres szilveszter, ugye… Mindenki boldog, mekkora buli lesz, beszerveztek egy barátoktól, kedves ismerősöktől hemzsegő rendezvényre, már úgy örültem.... Pestről hazafelé az úton egy kis piával, meg tetemes mennyiségű finlandiás cukorkával szórakoztattam magam, nehogy már ne igyak a buszon. Otthon elkezdtem rendesebben, aztán átmentem bátyám barátnőjéékhez, ahol magamba pakoltam jó pár feles házipáleszt és más piát. Ekkor volt délután 5... Útban egyik cimborámék felé már pezsgőztem és volt a fejemen egy ilyen csúcsos, csíkos sapka. Amikor megérkeztem hozzájuk, már részeg voltam. Na, igyunk Finlandiát, olyan jó! Ittunk, aztán még, végül behánytam :))) Szégyellem magam, ők röhögnek, na jó, erre inni kell. Egy idő után indulás a buliba, bár még korán van, de én már mennék. Megérkezünk, na, még menjünk be a boltba cigit venni. Itt lett nekem annyi, valami felmondta bennem a szolgálatot, és elkezdtem rohanni. Fel a hegyre, a Kálvária lépcsőin. Nem tudtak követni.
Következő kép: Az erdőben vagyok, és semmit sem tudok. Kijutok az erdőből, hát valahol a város teljesen másik végén vagyok, mint ahol lennem kéne. Keresem a bulibelépőt, nem találom. Gyors következtetés, mi történhetett: Nincs jegy, tehát bent voltam, de kijöttem. Valakit kiröhögtem, aki megsértődött, esetleg komolyan össze is szólalkoztunk. Lehet, hogy menekültem előlük, vagy csak sétáltam, hogy lehűtsem magam, vagy kidobott a kidobó és most nincs hova mennem csak haza. Az utolsó verzió nagyon meggyőzőnek tűnt, úgyhogy össze-vissza tántorogva - mert még mindig síkrészeg voltam, csak már némileg észnél -, hazamentem és meghagytam anyáméknak, hogyha bárki keres, nem vagyok otthon, és ezzel beestem az ágyba. Ez volt este fél tizenegy körül :,DDD Másnap aztán megtaláltam a zsebemben a belépőt, és a többiek mondták, hogy a buli kurvajó volt :((( Basszameg :DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr86595671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása