Sörjárőr 2008.06.09. 09:11

Teke csárda

Név:Teke csárda
Cím:Budapest
VIII. ker., Bezerédi u. 7.
Nyitvatartás:-22
Csapolt:a csapolt házisör 185 Ft, de meglepődtem, mert most direkt megkóstoltam, és egész finom
240 Ft-tól kezdődnek az üvegesek
Helyiség, kat.:a belső rendben van
füst, de a légkondi rajta van
van kerthelyiség, de néha még így is kevés a hely, mert sokan szeretik ezt a kocsmát
110 Ft a jó nagy „aratómunkás” zsíroskenyér, hagymával, borsozva, paprikázva :)
Magas a pontszám, hisz' ez az egyik legkedvesebb törzskocsmám, így csúnyán elfogult vagyok, de az igazság kedvéért hozzá kell tennem, hogy sokak szerint ez csak egy lepukkant hely :)
Törzsközönség:fiatalok, egyetemisták, rockerek, metálosok, darkok, az idősebb generációból is mindenféle ember, jól érzem itt magam
Kiegészítők:biliárd, sok csocsóasztal, darts, játékgép, zenegép
2008. VI. kieg.:
most voltam itt metálkoncerten
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
általában van hangulat, ilyenkor kicsit hangosabban kell beszélni :)
WC: hát izé...
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
3
Időszak:2007. január-március

 

1 komment

Címkék: viii.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr8510709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bagameri_ 2009.09.21. 12:39:56

Hú, ide is de sokat jártam egyetemista koromban. Bár a színvonala erősen leromlott a 90-es évek végére, akkoriban volt ott késelés. Azóta nem voltam arra.

Szakmai ártalom: az utca neve Bezerédj ;)
(még ha az önkormányzat lecserélte rosszra a utcanévtáblákat, akkor is)
süti beállítások módosítása