Sörjárőr 2008.06.12. 09:18

Old Amsterdam

Név:Old Amsterdam
Cím:Budapest
V. ker., Képíró utca 1.
www.oldamsterdam.hu
Nyitvatartás:11-24/01, ahogy van vendég
Csapolt:sokféle csapolt, a Hoegaarden pl. 840 Ft, a szokásos óriási korsójában
Helyiség, kat.:Minden megváltozott, mióta itt jártam – mésfél éve –, jelenleg szalonzene szól, mindenhol borosüvegek, a falakon kis képek, van galéria, kicsit ridegen csillog a hely, ami a csillároknak is köszönhető.
Nekem ez már puccos.
Törzsközönség: 
Kiegészítők: 
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: egyszerűen kiváló, nagyon meg van csinálva, még hamus is van odabent!
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
3
Időszak:2007. január-március

2 komment

Címkék: v.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr96515943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

philpo 2008.11.10. 22:38:32

Van meggyes Kriek ami a világ legjobb söre!
Nem csak szerintem.

Sörjárőr 2008.11.11. 09:36:05

Jaja, azt én is nagyon szeretem. Belgiumban volt szerencsém pár féle meggyes krieket kipróbálni, és volt néhány itthon sose látott típus, amit csak isteníteni lehet. Ezeknek nagyobb a gyümölcs- és kisebb az alkoholtartalma, az ízük pedig remek!
süti beállítások módosítása