Név:Corvin söröző játékterem
Cím:Budapest
XVI. ker., Corvin u. 1.
Mátyásföld, Repülőtér HÉV-megálló
Nyitvatartás:0-24
Csapolt:csak üvegesek, de abból van pár féle
Arany Ászok 220 Ft
Helyiség, kat.:Van egy talponálló, és egy leülős, asztalos rész, el lehet férni.
Tiszta, rendes, kissé vidékies, talán épp emiatt szimpatikus hely, árad a nyugalom, legalábbis így délután.
Törzsközönség:Teljesen normális emberek, beszélgetnek, páran játékgépeznek.
Kiegészítők:csocsó, nyerőgépek
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
nem voltam benne
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
2
Időszak:2007. május

5 komment

Címkék: xvi.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr8530502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

voodude01 2011.06.27. 23:16:24

"Törzsközönség: Teljesen normális emberek"

Hááát, igen polkorrektül fogalmaztál, jobbára a környék csövesei és alkoholistái járnak ide. Attól még legendás hely. Mi Takonynak becézzük. :)
Ajánlom még a Sárga Csikót Cinkotán (a hév megállóval szemben), az hasonlóan kulturált késdobáló. :)

Sörjárőr 2011.06.28. 09:28:59

Azért jó régen volt már, amikor ezt a bejegyzést írtam, ráadásul vannak kivételes napok, amikor patyomkinfalvi szinten hamis képet mutatnak egyes kocsmák törzsközönségileg :)
A Sárga Csikóba már rég be akartam menni, mondjuk igen ritkán járok arra, de egyszer most már megejtem :)

voodude01 2011.06.30. 15:42:17

@Sörjárőr: A Sárga Csikóba csakis randit szervezz! :D

Sörjárőr 2011.06.30. 15:50:50

mert akkor számíthatok valami fergetegesre? :)
(már megállapodtam amúgy :))

voodude01 2011.07.01. 17:21:38

@Sörjárőr: Oh értem. Házassági évforduló ünneplésére talán túl durva lenne. :D
süti beállítások módosítása