Név:Gondűző Söröző
Cím:Salgótarján
Karancs út 19.
Nyitvatartás:H-P: 08:30-21
Sz-V: 09-19
Csapolt:Arany Ászok 160 Ft
Helyiség, kat.:III. kat... ez?! Inkább egy elhagyatott orvosi rendelőbe oltott, lepukkant váróterem jut róla eszembe, semmint bármiféle kategória.
Törzsközönség:alacsony elvárásokkal bíró emberek..

Megyek a pulthoz, ahol egy magas, széles vállú, idős fickó már beszél is hozzám, mintha régóta ismerném, pedig sose láttam. Van vagy kétszer olyan idős mint én, és szerinte semmit se változtam! :D Szájából röpködnek az elmorzsolt kurvaistenek és bazmegek, társalgási célzattal anyáz mindenkit a pultnál. A csaposnő kérdezi, ismerem-e a fickót, mondom, hogy nem, ülök is le egy asztalhoz. Hát külsőre nagyon nem voltam odavaló, meg volt nálam két táska is, kérdezi is a faszi, hogy mit keresek ott. Erre jártam, beugrottam, mondom. Honnan jövök? Pestről, mondom, de innen származom. Na, ekkor kezdődött a furába átváltás:
-Én meg Amerikából jövök. Van milijön, tú milijön, du ju szpík inglis, áj kik jor essz, a büdös istenit, áj kam from ömérika, vaddö fakk...
Na ekkor már kezdtem röhögni, amikor is odament egy faszi a pulthoz, akit emberünk rögtön le is anyázott úgy kezdésképpen, majd nekiszegezte a kérdést, hogy duju szpík inglis? A másik erre kamufranciául kezdett el válaszolgatni, de látszott bevert orrú arcán, hogy már nem sokáig engedi meg ezt a stílust magával szemben. Aztán odajött hozzám, és elmesélte a káromkodó bácsi történetét, mert hogy láthatóan vagány csávó vagyok(!!! :DDD), és én se hagyom, hogy a bácsi baszogasson, de ebben a kocsmában új vagyok. Szóval igaz, hogy Amerikából jön, odakint híres birkózó volt, most 300-400 eFt nyugdíjjal éldegél, és ilyen szakadt helyekre jár - ahol mondjuk én se érthető, hogy mit keresek, néz rám fejcsóválva -, mert itt hason csúszik előtte a sok alkesz, akiknek időnként kikér egy fröccsöt, cserébe meg úgy beszélhet velük, mint egy kocsis.
Hogy kikkel találkozhat az ember egy becsületsüllyesztőben! Mondjuk érezhető volt, hogy van angoltudás a fejében, a pultnál nézett is rá csillogó szemmel az egyik alkesz mama :D szerelem kettős látásra..
Kiegészítők:játékgép
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
a WC-t inkább meg se néztem
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
1
Időszak:2007. május

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr97538951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robert McKefir 2010.07.15. 17:38:38

Az említett fickó az egyik környéki faluban lakik, sajnos a nevét nem tudom, de aki már egyszer is látta, az nem felejti :D

Sörjárőr 2010.07.15. 19:42:01

Jó, akkor nem álmodtam :)

Egyébként rengeteg bepötyögendő kocsma van, csak nincs időm de ilyenkor mindig elszégyllem magam, szóval összekapom magam csak azért is.

Salgótarjánt meg már csak lelkiismeretiokokból is végig fogom járni :)

Robert McKefir 2010.07.16. 18:09:06

@Sörjárőr: Ott van még a Talléros, na azt ajánlom még: van literes korsó - ez már szerintem önmagában is csalogató :D

Sörjárőr 2010.07.16. 18:25:33

Ott én már gimnazista koromban is ittam, örülök, hogy még mgvan, majd tartok egyszer egy Tarjáni Napok-at, és ezt is sorra veszem :D

bambula95 2011.08.16. 10:34:22

A tallérban mi is ittunk párat még a középsuliból...jó kis hely volt.
Tán a Kék Acélt ajánlom a legkevésbé és onnan kifelé a művésztelep irányába, azok már nem egyszerű helyek...

Sörjárőr 2011.08.17. 01:00:48

A Kék Acél az hol is van?
süti beállítások módosítása