Név: Hattyú Kávézó
Cím:
Budapest
I. ker., Hattyú utca, Fiáth János utca sarok
Nyitvatartás:
 
Csapolt:
Zlaty 510 Ft
Heineken 610 Ft
Helyiség, kat.:
A Hattyú irodaház aljában van a hely.
Majd megnézem még egyszer, hogy kiegészíthessem a leírást.
Törzsközönség: normális, jólszituált emberek
Kiegészítők:  
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: hát biztos rendben volt, erre épp nem tudtam figyelni

Hát akkor egy kis történet: Irodaház, ugye, de én nem szeretem az irodákat, csak azért ültem be ide, mert vártam, hogy kinyisson a Móri borozó. Rendeltem egy sört. Első korty: szomjas vagyok, meleg van, de még így is gyanús, pedig ilyenkor még a gyengébb minőség is gurul. Második korty: már jobban érzem az ízét, ami irdatlan szar. Ránézek a korsóra, a sör minden köbcentiméterében úszott kb. 5-6 trutyilebeny, és nem is túlzok. Rohantam a WC-hez, közben a pulra raktam a korsót "Ezt nézd meg!" felkiáltással, aztán agonizáltam egy kicsit a WC-kagyló fölött a budiban, de nem sikerült hányni. Visszatértem a pulthoz, ahol a lány azzal fogadott, hogy biztos csak az asztalnál csapódott ki valami a sörben, mert amikor adta, még rendben volt. Hát ez remek. Ellentmondást nem tűrően kértem egy Unicumot, megelőzendő a mindenféle fertőzéseket, amik felrémlettek a szemem előtt, de inkább gondolni se akartam arra a sörre. Mindenesetre ezután az egyik vendég már a kávét is vodkával kérte.
Rendes volt a pincér csaj, de azért tettem egy bejegyzést a panaszkönyvbe, időnként csak ki kéne tisztítani a berendezéseket..
2008. VII. kieg.:
Azóta már egy másik helyen is találkoztam hasonló undormánnyal, de akkor szerencsére nem nyomták a kezembe, hanem meglátta a csaposnő, és már adta is helyette az üvegeset. Valami lerakódás, ami talán heves remegés hatására válik le ilyen apró cafatokban a rendszer belső falairól. Van olyan is, hogy egyben válik le, ilyenkor is igen undorító, jár is cserébe az ingyen sör.
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
2
Időszak: 2007. augusztus


Hattyú Kávézó nagyobb térképen való megjelenítése

Szólj hozzá!

Címkék: i.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr98594259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása