Név:Tüköry Étterem-Söröző
Cím:
Budapest
V. ker., Hold utca 15.
Nyitvatartás:
H-P: 11-23
Sz: 12-22:30
V: zárva
Csapolt:
Dreher 370 Ft
Helyiség, kat.:
II. oszt. hely, két részből áll, a belső éttermi, meg egy kisebb, külső rész, de ki is lehet ülni elé. Kellemes belső, jó illatok. Négy-hatszemélyes, szeparált padok, társaságok számára összetoltak is vannak. Tetszik a lakkozott fa, de a piros plüss mondjuk vicces. A lambéria, a mennyezet, a padok egységesek, hagyományos abroszok. Szimpatikus a sörösüveg-dekoráció meg a képek is jók, az idő csak hozzátett egy kis patinát a gondosan válogatott, elgondolkodtató, tudat alól származó témákhoz.
Van még egy kis javítanivaló rajta, de szimpatikus, mint ahogy az összefonódó fülű söröskorsós lámpa is.
Van légkondi és venti is, zenerádió szól.
Törzsközönség:normálisabb emberek
Kiegészítők:plazmaTV
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: kb. rendben

Vissza is jöttem ide kipróbálni a tatár bifszteket. Mondtam a pincérnek, hogy hallom, jól készítik - helyeselt -, úgyhogy hozzon egyet meg egy korsó sört. Rendben is volt minden, de itt összekeverés nélkül tálalják, én meg jobban szeretem, ha már össze van érve a massza. Azt vártam, hogy valami speciális, finom keveréket kapok, ehelyett minőségi összetevőkről volt szó, szóval nekiláttam kutyulni és ettem egy jót.
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
3
Időszak:2007. október

Szólj hozzá!

Címkék: v.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr98615721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása