Név: Délibáb Söröző
Cím:
Budapest
XIX. ker., Kossuth tér 23.
Nyitvatartás:
07-20
Csapolt:
Arany Ászok 220 Ft
Dreher 250 Ft
Helyiség, kat.:
Talán III. oszt. hely, ilyen tapasztott jellegű fallal, nem nagyon láttam még ilyet. Sok a fa, nem is néz ki rosszul. Van pár régi tárgy, a padló meg sötét kockakő. Van oszlopközepű magasasztal, könyöklők, meg tizenegy asztal. Ahogy elnézem, ez egy Hely, tetszik. Nem úgy a kiszolgálás.
TV szól, ismét kiderül, hogy úszónagyhatalom vagyunk, Cseh László, nagy vagy!
Törzsközönség: gy reggel idősek
Kiegészítők: TV, nyerőgép
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: egy szar, az ajtaja meg főleg, lötyög, de nem nyílik, hát benyitok erőből, zár kilőve. Ki van téve egy papír, hogy kérd a kulcsot, na ezt nem vettem észre, merthogy nem az ajtóra van tűzve. A csapos eleve ideges típus, ráadásul apróval fizettem, így hát még hangosan meg is jegyzi, hogy ha ő csinál ilyet, az erőszakosság, ha meg én, akkor csak bocsánatot kérek - merthogy persze kértem -, és azzal el van intézve.
Már az gyanús volt, hogy amikor bejöttem, egy vastag könyvet olvasott - talán Biblia? -, és kissé lenézően kezdte a kiszolgálást. Ezek után meg még ezt a viselkedést produkálja... Biztos az a baja, hogy hétfő reggel van, és neki dolgozni kell. Látszik rajta, hogy én vagyok az aznapi balszerencséje, és valóban, de ha már ilyen fos a WC-je ajtaja, akkor inkább tegye rendbe, ne cetliket firkáljon, és főleg ne szólogasson be a jóindulatú vendégnek. Mindenesetre próbálok felülemelkedni teljesen agyatlan megnyilvánulásain, és úgy búcsúzok udvariasan, hogy még egyszer bocsánatot kérek, és magamtól jobb vendégeket kívánok neki. De sikertelen minden próbálkozás, a bácsi ezen a reggelen kritikán alul teljesít.
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
2
Időszak: 2007. december

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr31637555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása