Név:Corner Cafe Kávézó
Cím:
Budapest
VII. ker., Rákóczi út 36., Klauzál utca 2. sarok
Nyitvatartás:
0-24
Csapolt:
Heineken 580
Helyiség, kat.:
Szolid kis kétszintes hely, üvegfalú, tehát látsz és látnak. Fent kanapék, egy társaság is körbe tud ülni, de van asztal is. Lent pedig bárszékek, három asztal, meg hátul kényelmesebb, plüss box is van. Nincs túl sok koncepció a berendezésben, de ez tényleg inkább ilyen bisztró, semmint söröző.
Amúgy inkább üvegeset ittam, mert a csaposnő szólt, hogy bár az előbb még egy normális korsót sikerült csapolnia, az enyém már zavaros. Valóban szörnyen nézett ki, jártam már így máshol is. Itt viszont figyelmeztettek, korrekt volt minden, biztos nem is szokott ilyesmi történni.
Zene szól.
Törzsközönség:Van pár hétköznapi kinézetű figura így délelőtt is.
Kiegészítők:nyerőgépek
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: teljesen rendben
A zene kicsit lehetne halkabb.
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
2
Időszak:2007. december

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komment

Címkék: vii.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr61645094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid 2008.10.30. 08:19:11

Sztem nagyon rendben van az egész hely! Az ott dolgozó csajokról nem is beszélve!(aranyosak, kedvesek és nem utolsó sorban Szépek)ut: Én előtte sose jártem kvházba inkább kocsmába de azóta mióta egyszer betértem törzsvendég vagyok!

Sörjárőr 2008.10.30. 09:11:19

Na igen, eredetileg azt is bevettem volna az adatok közé, hogy hol milyen a kiszolgálás, milyenek a csaposok, pultosok, de a legtöbb helyen ez igen gyorsan változik, cserélődik a felszolgáló csapat.
Meg aztán az is közrejátszik, hogy velem általában kedvesek az ilyen helyeken, de egy tartózkodóbb ember, vagy egy nő nem biztos, hogy ugyanazt a figyelmet kapja.

Mindenesetre látható, hogy itt emberileg is minden rendben van :)

Zso-zsó 2010.06.16. 11:36:15

Valóban korrekt kis hely 2-3 alkalommal jártam ott társasággal, a kétes figurákból én is láttam néha egy kettőt, de gond nem volt...
A 00-24-et frankón tarják és széles az italválaszték. Én főleg sörös vagyok és inkább az üvegest részesítem előnyben. Volt szerintem 10-nél több fajta, köztük coronita is :))
süti beállítások módosítása