Sörjárőr 2008.09.24. 15:14

Gomba Bár

Név: Gomba Bár
Cím:
Budapest
XI. ker., Fehérvári út 97., a Spar előtti kis parkban
Nyitvatartás:
06-22
Csapolt:
Osterbrau oázis 220 Ft, nem szar
Helyiség, kat.:
Üvegoldalú vasketrec. Könyöklők, pár szék, egy asztal meg a pult.
Tényleg csak ennyi.
Törzsközönség: Egy dadogós az angol focit élteti, a kocsma nagyhangú bácsija erre kikel magából, hogy a magyar ember a magyar focit szeresse! A dadogós vendéget egyébként Izsó bácsinak hívják, hatkor vele nyitott a csaposnő, minek köszönhetően már részeg az úr. Beszélgetőtársa Józsi bácsi, határőr volt, szemére is veti a másiknak, hogy nem volt katona, mert hogy az büntetett előéletű, munkaszolgálatos is volt, persze csak politikai okokból, szóval nincs gond.
A parkban melósok, lógósok és hajlik csapata.
A berendezés részét képezi egy tárgy, amit felismerek, ráncolom is a homlokom, és ekkor belép egy kolléga... Lebukás! :))) Szerencsére van alibim, azaz félnap szabim, meg ő is jó fej, de ha egy ilyen helyen futsz össze a kollégáddal, arról amúgy is mindketten hallgattok :D
Kiegészítők:  
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: kinti, kulcsos, elmegy
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
1
Időszak: 2008. április

4 komment

Címkék: xi.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr28679389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

webmestar 2009.09.08. 15:24:39

ennek van wc-je? Vagy a Spar oldala minősül annak? Egészséges hugyszag van a környéken mindig. Ja és tavasszal korlátlan a befogadóképessége, ergo kint ülnek a köztéri padokon:D
Némelyik szombaton pedig közös bulit tartanak a szomszédos Zöldség-Gyümölcssel. Bömböl a bikini és ordít a nép:D Priceless

Sörjárőr 2009.09.08. 15:38:07

Az fasza :D De megnézném egyszer :))
Én hétköznap, délben jártam arrafelé ügyet intézni.
De tényleg van wc-je, használtam is.

webmestar 2009.09.08. 15:53:03

Amúgy nem tudtam, hogy van ennek egyáltalán neve:) Amúgy elég késdobáló feeling, soha nem is értettem, hogy miért jó egy kocsma előtt ülni és a kocsmában vett sört inni, miközben ott van mellette a bolt. De így, hogy helyi különlegesség is van, akkor megértem. Amúgy egy kicsit más - bocs előre is - de régen volt a Jäger ettől 30 méterre. Kultikus volt a fiatalok körében, de aztán eltüntek a vendégek és bezárt (nem mellesleg rohadt sok részeg üvöltözött éjfélkor zárás után). Csak azért említem meg, mert ott főzték a város legjobb sörét (Budai Ászok), amit palackoztak is(először műanyag fél literes kiszerelésben, majd rendes üvegben - 80Ft/fél liter áron). Nagyon jó volt.

Most bontják és templom lesz a helyén.

(amúgy ha jársz még erre egy tipp: kb. a HELLERS-szel szemben van a Klub Kávézó nevű hely (A fehérvárin a kocsis utca és hauszmann alajos u. között). Kultúrált népség, viszonlag olcsó sör, tiszta wc.

Sörjárőr 2009.09.08. 16:28:35

Ehh, akkor arról lemaradtam, de a Budai Ászokot ismerem, és tényleg ittam jót csapolva, itt: sorjaror.blog.hu/2008/06/09/egy_falat_ket_korty
Megdöbbentően olcsó volt, főleg a minőségéhez képest!
"Templom, kocsma egymás mellett áll / Mind a kettő megváltást kínál" :,)
Jaja, láttam azt is, filóztam is rajta, hogy bemegyek, de kávézókba ritkábban akaródzik bemenni, inkább csak akkor, ha nagyon szomjas vagyok, vagy irdatlanul kell már hugyálni :D Persze, ha ez is inkább söröző jellegű kávézó, akkor jöhet :)
süti beállítások módosítása