Név: Márton Pince Söröző
Cím:
Budapest
XIV. ker., Szugló utca 79.
Nyitvatartás:
13-24
Csapolt:
Beck's 4 dl 290 Ft
Helyiség, kat.:
Már vagy ötven éve van itt ez a közepes méretű hely, két éve újították fel. Szóval alaposan lekéstem róla, a mostani formája meg eléggé kávéházas kinézetű. Persze most is minden rendben, cseresznye, kávé, drapp, barna színek alapkeveréke. A régi boxokat azok élményét némileg megtartó szeparált padok váltották fel: Hat pad, három asztal.
TV szól.
Törzsközönség: Délután, de korán lehet még mindig, mert csak ketten vagyunk vendégek. A másik egy középkorú fickó, ősidők óta jár ide, ő szól pár szót a régi Mártonról. Meg beszélget a csaposnővel:
-Zolika, te azért nem hízol, mert iszol.
-Nem, hanem azért, mert nem vagyok hízásra hajlamos.
:))
Kiegészítők: nyerőgépek, 2 plazmaTV
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: teljesen rendben, csak nincs légcsere...
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
2
Időszak: 2008. június

2 komment

Címkék: xiv.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr6801188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bus.K 2010.04.05. 13:47:48

Örülök, hogy megtaláltam a még mindig a nagyapám nevét viselő / Scadek Márton/ kocsmaintézményt... Én még ettem itt 20 filléres lángost....

Sörjárőr 2010.04.07. 22:46:55

Üdvözletem az illusztris vendégnek! :)
süti beállítások módosítása