Sörjárőr 2008.12.12. 11:54

Kópé Terasz

Név: Kópé Terasz
Cím:
Budapest
VI. ker., Nyugati tér 1-2., a Skála terasza
Nyitvatartás:
11-02
Csapolt:
Zlaty 450 Ft
Edel 650 Ft
Heineken 600 Ft
Soproni 390 Ft, kifejezetten jó!
Helyiség, kat.:
Szép hosszú, retrómontázs-mintás bárpult, fölötte egy Kópé maszkfej függ, és Kópé-cipők is láthatók balra. Sok asztal székekkel, meg napozószékek. Kétszintes terasz - az alsót szanaszét szponzorálhatta a Pepsi :) -, némi panoráma: a Nyugati mellett forognak a daruk. Kellemes, jellegéből adódóan tágas hely.
Mivel még csak most nyitott, nincs kihasználva az összes lehetőség
Zene szól.
Törzsközönség: Két napja nyitott a hely, de a fiatalok már rárepültek :)
Kiegészítők: DJ pult
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: Megyek be, szemem sarkából észlelek egy nénit, aki üldögélve olvasgat. Megyek a férfi ajtóhoz, ekkor erőteljesen rám köszön. Felnézek, egy oszloptartós tálat látok, benne pénzzel. Kérdem, "Már fizető vendég is fizet a wc-ért?", mire "Nem, csak köszönni szokás, ha belép az ember valahova." "Bocs, én egyszerűen egy olvasgató nőnek néztem, nem szoktam bunkó lenni."
Először vagyok itt, basszus. Nos, kifele már köszöntem, de erről a mentalitásról azért le kéne szoknia a néninek. Még a szakadtnál szakadtabb helyen is köszönök a személyzetnek, nehogy már engem tessék baszogatni, amiért nem néztem wc-s néninek.
A wc egyébként kb. überelhetetlen, tükör még nincs, de fésű, cukorka, zselé, hajlakk stb. dögivel.
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
2
Időszak: 2008. június

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr23818769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása