Ez is egy tanulságos kis történet lesz.. Előzmények:
Egy szerda este alaposan berúgtam. A ruhatárnál problémák akadtak, nem volt meg a jegy, és azt hittem, a zöld kabátomban jöttem, amit viszont nem találtam. Aztán szerencsére eszembe jutott, hogy a feketében, de ekkorra már gyanússá váltam és muszáj volt megkeresnem a jegyem, ami végül meg is lett, de hazafelé kedves cimborám rossz irányba mutatta a Blahát, úgyhogy gyalogoltam egy darabig.. Mondjuk ebből már sejthető, hogy ő is eltévedt, csak hajnalban talált haza :)
Szóval megéheztem a menetelésben. Kocsmázásból hazafelé jövet megesik ez néha. Ennek lehet az az oka, hogy az ivás hevében – vagy előre kitervelve, hogy jobban üssön a pia – kimaradt a vacsora, meg az is, hogy már szinte hajnal van, és a másnaposodó szervezet kezdi követelni a regenerációhoz szükséges szénhidrátot. Vagy mert durvább töményet ittál, és a gyomorfalad segítségért kiált.
Mindegy is, a lényeg, hogy ha nem álltál be gyalog a meki drive-in kocsisorba, és éjjel-nappali közért sem esett útba, akkor hazaérve az a remek ötleted támadhat, hogy nekiállsz meleg ételt készíteni. Ez önmagában még nem baj, de ha már feledékeny-fáradtra ittad magad, ne tegyél fel a gázra tojást. Nekem sikerült, és szerintem már akkor kiment a fejemből az egész tükörtojásosdi, amikor kiléptem a konyhából. Ezután pedig, mint aki jól végezte dolgát, beszédültem az ágyba a barátnőm mellé.
Nem tudom, mennyi idő telt el. Akkori kedvesem elmondása szerint arra ébredt, hogy rohadt büdös van, és hogy nem is olyan sokkal az ágy felett már szó szerint sűrű, fekete fellegek gyülekeznek. Kiválóan szénné égett a két tojás és a párizsi, a hevített brikett meg ontotta magából a füstöt. Állati fehérjét égetni bizony nem a legjobb húzás, két hét volt, mire a lakásból nagyjából kiszellőzött a szörnyű bűz. Teljesen meg vagy három. Már a munkahelyen is azt éreztem, úgy beleragadt az orromba, hazamenni se esett jól. A jó kis serpenyő persze a kukában végezte, de ez a legkevesebb. Kérdés, hogy történhetett volna-e mondjuk tűzeset. Valószínűleg nem. A másik kérdés, hogy mi lett volna, ha nincs ott egy józan, aki felébred a füstre és cselekszik. Megfulladtam volna? Azt azért csak nem, de füstmérgezés könnyen lehetett volna belőle.
Szóval, ha részegen mész haza, hagyd békén a sütőt, főleg, ha gáz!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr71825781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása