Név: Pikoló Söröző
Cím:
Budapest
X. ker., Harmat utca kb. 179., a piros 85-ös Újhegyi sétányi megállója
Nyitvatartás:
07-21, de inkább amíg vannak
Csapolt:
Arany Ászok 225 Ft
Helyiség, kat.:
Barátságos kis sötétbarna hely.
Négy hatszemélyes asztal, barna falambéria és barna parafa fal. Egész gazdag Fradi-dekoráció, plusz pár horgászbot, a fagyispultos borok mögött pedig Marx és Engels összes művei, nyilván poénból :)
A sör ízét az előzőleg rágott rágótól nem tudom korrekten megítélni, de jónak tűnik.
A plafonon venti kever.
Törzsközönség: Idősek meg egy fiatal srác, láthatóan ő is törzsvendég. Rögtön szimpatikus, és látja, hogy először vagyok itt, úgyhogy gyorsan elmeséli, amit a kocsmáról tudni kell. Családias a légkör, van pár ősfradista, akinek jelent valami pluszt a dekoráció, de a többiek simán csak öregek. Invitál, hogy nézzek be máskor is, szerintem be fogok: olyan helynek tűnik, ahol történnek dolgok, nagy szövegek hangzanak el :) Kezet nyújtok távozáskor, ilyen inger se sűrűn fog el új helyen.
Van is valahogy helyszellem, ez "idegenvezetés" nélkül is érezhető, ezért is a viszonylag magas pont.
2009. I. kieg.:
Benéztem újfent, a srác a pultnál állt, élénk beszélgetésbe bonyolódva. Felismert, köszöntünk, "A máltkor ugyanitt álltunk." Aztán elhúztam hugyozni, mert azért főleg ez kényszerített le a 85E-ről :) Azért jó érzés, hogy vannak fix pontok az életben, emberek, akiket törzsvendégként, drukkerként vagy egy együttes fanatikus rajongójaként ismerhetünk.
Na, ittam egy sört, aztán rosz irányba szálltam fel a buszra, és ezt az izraelita temetőnél már én is tudtam :)
Kiegészítők: TV, nyerőgépek, nyilvános telefon
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: kb. rendben
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
2
Időszak: 2008. augusztus

Szólj hozzá!

Címkék: x.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr26866561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása