Sörjárőr 2009.01.23. 11:22

17-es

Név: 17-es
Cím:
Budapest
XVIII. ker., Ráday Gedeon utca 1.
Nyitvatartás:
0-24
Csapolt:
csak üvegesek:
Arany Ászok 255 Ft
Helyiség, kat.:
Hátul kert, egy nyolc-tízszemélyes, fedett hosszúpad, öt négyszemélyes asztal. A pultos utáni helyiségben hat két-négyszemélyes asztal, leülök az egyikhez. Lakkozott OSB lambéria, szürke kő, "szürkés" rózsaszín falak és plafon. Elől további négy asztal, barna kő, fenyő falambéria.
Szóval így együttvéve közepes méretű a hely.
Zene szól, Edda:
"És ha elrúgtam egy követ, amerre gurult, arra mentem tovább"
"Rossz hold kelt föl, mikor a kölyköd lettem"
és Lord:
"Várnak a messzeségek, városok, országút pora". Ezt bizony szeretem, végeztem már a sörrel, de végighallgatom. Mindig eszembe jut róla, hogy akárhogy is élem polgári életem, ez az egész sörjárőrösdi azért a csavargásról is szól. "Napfényben, zord télben, minden nap, minden éjjel. Vándorlok, nem állok meg soha". Ez azért persze erős túlzás :)) Még jó :)
Majdnem 2 pontot adok rá, de ez inkább csak a zene miatt lenne, úgyhogy türtőztetem magam.
Törzsközönség: Fiatalabb középkorúaktól az idősekig; jókedvű beszélgetés zaja. Foga nem mindenkinek van :)
Kiegészítők: darts, zenegép
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: szinte rendben
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
1
Időszak: 2008. augusztus

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr80897364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása