Név: Zöldpont Pizzéria-Söröző
Cím:
Budapest
XV. ker., Páskomliget utca 10.
4109742
203386719
Nyitvatartás:
H-Cs: 12-01
P-Sz: 12-02
V: 12-01 
Csapolt:
Zipher 4 dl 350 Ft
Helyiség, kat.:
Tetszetősen szokatlan belső elrendezésű, kellemesen bordó hely, meg van egy akvárium is, remek halakkal. Tényleg jó fejek, nézik, ahogy iszok.
A Kronenbourg dekor már csak a múlt, Zipher-t csapolnak, de mivel mindkettőt szeretem, nem búslakodom. Tök szimpatikus, ha a közelben laknék, ide járnék. Nem nagy méretű, sőt, de a teret olyan jól osztották el, hogy jobban nem is lehetett volna. Kis faárkádok is vannak.
Három hat-nyolcszemélyes, szeparált rész, három négyszemélyes asztal, és kisebb kétszemélyesből is van azért. Kint árnyékolt.
Van növényi zöld is. Persze kérdés, hgy élnek-e, de van bennük életszerű rondaság, úgyhogy asszem, igen.
Itt talán még ennék is! Mivel azonban nem kimondottan söröző, most nem kap 3-ast, pedig talán megérdemelné. A fény, azaz az utca felé kazettás ablakkeretek, ez is bejön.
Törzsközönség: Normális emberek.
Kiegészítők: Ezt se
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
és ezt se írtam le, basszus.. Mondjuk aznap ez volt a nyolcadik kocsma, úgyhogy nem csoda :) Na, majd mehetek vissza adatkiegészítésre..
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
2
Időszak: 2008. szeptember

1 komment

Címkék: xv.ker

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr20967361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzska1969 2010.07.28. 17:16:55

201.07.28 15 óra.20
Négyen mentünk ma a barátnőimmel/lányommal (természetesen nagyon éhesen) ebédelni. Kb. 6 éve időnként megfordulok itt. Ma olyan borzalmas Kárpáti borzaskát kaptam aminek max csak a neve volt tankönyvbe illő. Az hús sima, égetett némi orly beütéssel. A rafkós szakács a fekete égetett oldalt el akarta tüntetni némi tejföl és sajt keverékével, amire viszont nem gondolt, hogy a látvány azt a borzalmas keserű ízt nem tudja feledtetni. Miután szóvá tettem a pincérnőnek(vissza küldtem), még csak elnézést sem kért.
-Tény, hogy felkínálta a másik étel választásának a lehetőségét de a sok kisvárosi mende-monda miatt (ételek megalázása:) erről a lehetőségről lemondtam. Sikerült 1 órát eltöltenem azzal, hogy néztem a barátosnőim jóízű falatozását. A tonikomat korrektül kiszámlázták..........
-Tény, hogy a többiek ételében szemernyi kifogásolni való sem volt, de ettől én még éhes maradtam..............
süti beállítások módosítása