Név:
Balettcipő eszpresszó
Cím:
Budapest
VI. ker., Hajós utca 14., Ó utca sarok
2693114
www.balettcipo.hu
Nyitvatartás:
H-P: 10-24
Sz: 12-24/01
V: 12-24
(a honlapon már 10-24 van)
Csapolt:
Soproni 690 Ft
Paulaner Salvator barna 690 Ft
Paulaner Pils 690 Ft
San Miguel 4 dl 560 Ft
Helyiség, kat.:
Tetszetős, díszes vaskorlát, kellemes fényviszonyok, némi élő zöld.
A galérián két egyes, két négyszemélyes és egy hatos asztal, meg egy kanapés-puffos, négy kisasztalos "zsákutca", ami társaságoknak ideális, akár 20 fő esetén is. Kellemesen kopott, sötétbarna hajópadló. Szintén sötétbarna asztalok, székek, utóbbiak zöld kárpittal. Az asztalok lapján díszes mozaik berakások, tetszenek! Van köztük malom- és sakktábla minta is.
A fehér falakon festménykiállítás, egyes falrészek pedig bordók. A fal alsó sávja kanapékárpit. Lentről zene hallatszik, ahol ablakon kibámulós magasasztal négy bárszékkel, és kilenc kisasztal van elhelyezve úgy harminc főre tervezve. Lent is barna-bordó-fehér a színvilág, a kő barna.
Ez egy igényes hely, de inkább kávézó, bármennyire is jó ehhez képest a sörkínálat. Meg hát itt enni is lehet, de ha már nem az van kiírva, hogy kávéház-étterem, hanem, hogy eszpresszó, hát bejöttem. Szóval kilóg a sorból meg minden, de érzek benne valami kis pluszt. Meg a pincér srác a galériára is felhozta a sört, pedig felajánlottam, hogy ne caplasson.
Ide még nőt is lehet hozni, szóval összességében megérdemli a sok pontot :)
Törzsközönség:
Kulturált emberek, külföldiek is. Fiatalok és középkorúak, a külföldiek kicsit idősebbek.
Mindezek után megálltam kint az utcán és épp megállapítottam, hogy melyik utcasarkon vagyok, amikor utánam szóltak, hogy elnézést, de nem rendeztem a sört. Csak annyit tudtam mondani, hogy Basszus! Ez nem szokott előfordulni velem, úgyhogy amikor saját faszságomon megrökönyödött ábrázattal, önkéntelenül felajánlottam, hogy nyugodtan üssék szét a fejem, valószínűleg látszott rajtam, hogy nem volt szándékomban meglógni :) Elég kínos volt, de ők csak mosolyogtak elnézően, talán nincs az a suttyó fejem, hogy ilyesmit feltételezzenek rólam. Eddig is járt a 3 pont, de így még inkább.
Pont én felejtek el fizetni, pedig ez nálam napi rutin! Ezúton is bocs, srácok, és kösz, mert én nem biztos, hogy ilyen jól kezeltem volna a dolgot a helyetekben.
Elfelé legszívesebben lebasztam volna egyet magamnak a jó hírnevem nevében.. Egyszer majd el is mesélem, amikor véletlenül tényleg :)
Kiegészítők:
malom- és sakktábla
Megjegyzések
(pl. zaj, WC):
WC: rendben
Visszatérés
esélye /
ajánlhatóság:
3
Időszak:
2009. január

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr481055768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása