Fogtam tizenegy kannát és felkötöttem az övemre, ebben a stílusos szoknyában táncikálva hagytam ott a kempinget, hogy még utoljára okozzak egy kis örömet a lakóknak. A kannákon végig csodálkoztak és röhögtek az emberek, pedig a kempingen kívül már nem is szoknya alakban vittem őket, hanem a hátam mögé csapva lógattam a nadrágszíjat. Mikor a Keletibe értünk, már senki se csodálkozott, gondolom, jól illeszkedtem a képbe.
X-nek még kijárt egy kis szívroham a végére, ugyanis hazafelé kocsival ment, de reggel még ivott egy kis sört, és ugye két hét ivászat után érthető, hogy megállt benne az ütő, amikor a rend szigorú őrei szondáztatni kezdték. Öregedett egy kicsit, mire rájött, hogy a szonda nem azért sípol, mert részeg, hanem azért, mert minden rendben. Miután harmadszorra végre sikerült annyi levegőt kiszorítania ijedten pihegő tüdejéből, hogy ez kiderülhessen, lelki szemei már eléggé elkerekedtek a több tízezres büntetés és a mínusz egy jogsi látványától, de végül megkönnyebbülten hanyatlott be a kocsiba.
Nagyon sajnáltuk, hogy haza kellett mennünk, csak a security-s gyerekek vigyorogtak, hogy végre lesz egy nyugalmas estéjük. Volt, aki sajnálta, hogy megyünk, mert tetszett neki a hangulat, amit csináltunk, és gondolom – jobban mondva biztos vagyok benne –, volt, aki nagyon örült, hogy megszabadulhat tőlünk, de ezt már megszoktuk. Na, ennyi volt az Agárd '97. Jövőre megint megyünk.

Nos és hát, ez lett volna az a hosszú krónika, amit sok barát és ismerős olvasott el azóta, így lélekben ott lehettek velünk abban a két hétben. Remélem, ti sem untátok. Bevallom, én már annyiszor elolvastam, hogy csak néha röhögöm el magam, viszont emlékszem az arcokra, arckifejezésekre :)) Régen volt, de így volt!

És akkor majd jönnek a további epizódok, van még mit bevallani :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr101247531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása