Volt egyszer egy pizzéria-söröző, a Sandro. A Blahánál, az Expressz-udvarban találtunk rá, miután az addigi törzshelyünk közönsége tulajdonosváltás után leromlott, és végül az egyik kollégám pénztárcáját a fizujával együtt kiemelte egy cigány fickó a széktámlán lógó kabátból. Szóval másik hely után néztünk, és rá is leltünk az új tanyára; évekig jártunk ide munka után, isteni volt a fokhagymás pizzakenyér – meg ugye a sör.
Heti kétszer, háromszor biztosan jöttünk, és gyorsan összebarátkoztunk Gabival, a csapossal és Klárival, a feleségével, akikkel meg lehetett valósítani a törzskorsó intézményét: valahol vettünk magunknak saját, literes korsókat, amiket itt lehetett hagyni, hogy legközelebb is abban kapjuk a sört. Rágravíroztattuk a nevünket, én meg üvegjelölő fémtollal a táskámban jártam, hogy mindig nálam legyen, és literenként karcolhassak a korsóm falába egy rovátkát. Összesen olyan 1000 rovátkának volt helye a korsón, és mivel ott főleg Stellát ittunk, kb. egymillió forintot ihattam volna el csak abból korsóból – csak ott :) 120 rovátkánál azonban mindennek vége lett.
A hely sajnos bezárt, mert a főbérlő ellehetetlenítette a csaposékat, akik aztán egy nagy elhatározással kivándoroltak Wales-be. Azóta se tudta kiadni a helyet a tulaj, ha jól láttam, mi meg kereshettünk új törzshelyet. Oda persze már meg se próbáltuk beadni a korsót, más volt a hangulat.
Ez hát számomra a Sandro rövid története. Rengeteg emlékem van onnan, huszas éveim abszolút fénykorát töltöttem ott. Sok nevetés és világmegváltó eszmecserék a főnökömmel (sajnos már nem él) meg a többi kollégával; cimborák és nők, akikkel szintén betértem oda. Olykor nagy bebutulások estére, pedig akkor még jobban bírtuk az ivást.
Ej bazmeg, néha úgy hiányzik!



Cím nélküli nagyobb térképen való megjelenítése

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorjaror.blog.hu/api/trackback/id/tr751692751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bagameri_ 2010.01.22. 16:42:53

És milyen jó pálinkája volt Gabinak!
A Sandroba mi is sokat jártunk edzés után, akkor lehet összefutottunk egyszer-kétszer. :)
Én is szerettem odajárni, nagyon sajnáltuk, amikor mondták, hogy továbbállnak.

Amúgy miután bezártak, úgy fél évvel később egy fiatal csapat megpróbálta csinálni, de csak kb. 1 hónapot lehettek nyitva. Azóta csak ott szomorkodik, pusztul a hely.

Sörjárőr 2010.01.23. 15:59:03

Küldj már egy orcalinket, hátha felismerlek :)
Minket a nagy korsókról lehetett felismerni - többen megcsodálták.
Küzdősportoltál?

Ja, láttam a próbálkozást, de szerintem egy hónap se volt, nem sikerült tesztelni egyszer se

Bagameri_ 2010.01.25. 11:23:52

Jaja, judo után mentünk le, és általában a galériára ültünk. Nagy botok voltak a hátunkon.
Úgy nagyjából emlékszem a törzsvendégekre, de már eléggé megkopott ez az emlékkép.

Bagameri_ 2010.02.23. 11:51:51

Drukkoltunk a füzet megtalálásáért, és nagyon várjuk ám a folytatást! ;)

Sörjárőr 2010.02.23. 13:54:27

Megnéztelek ám, és ismerősnek tűnsz :)
És köszönöm a drukkolást, gyakorlatilag több hónap munkáját temettem már el lélekben, nemcsak sörjárőrös dolgokat, de más fontos feljegyzéseket is.
Mondanom se kell, hogy a megtalálás estéjén komoly, ünnepi sörözést foganatosítottam. Épp akkor volt Ulver koncert is, ahol ráadásul találkoztam egy sráccal, aki az oldalt látható, saját tervezésű pólókból viselte az egyiket, hízott is a fejem rendesen :)
Az élet néha ad egy jutalom-estét, ezúton is köszönöm neki :)
süti beállítások módosítása